Cum I-am Dat Fiului Meu Autism!

Hai Sa-ti Spun!!!

UUUUUUUU….mama ce-o sa mi-o mai iau de la 90% din mamicile care vor citi postarea asta! Cu toate astea, imi fac curaj sa o scriu…la 2 saptamani dupa ce am primit articolul original. E o chestie de open-mind, e un apel de genul: Cine vrea sa asculte, sa o faca! Cine nu…problema lor. La fel cum spune si mamica aflata in situatia asta: „Nu am nevoie sa imi spuneti cat de proasta am fost si nici mila voastra nu imi trebuie. Vreau doar sa invatati din greselile mele”

Iar eu, tocmai pentru ca am avut norocul sa am doi ingeri perfect sanatosi, am curajul sa postez articolul asta, sa il traduc pe cel original si poate sa deschid ochii catorva mamici ce repeta greselile autoarei articolului original. Oricum eu sunt o mama nebuna care isi tine copiii in chilotei si maieu cand eu stau cu hanoracul pe mine…asta e problema…

Vezi articol original 3.048 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

