Pe pistele de biciclete din Galați

România este în Europa

Acum 2 săptămâni am descoperit că în Galați au fost marcate 2 piste pentru biciclete, una amenajată pe Faleza superioară, cealaltă pe Faleza inferioară. Cu această ocazie accesul cu bicicletele pe Faleză este liber, deci poți ieși cu cei mici la o plimbare fără să fii amendat. A doua zi după această descoperire am făcut o scurtă plimbare pe una din ele, la o oră la care era destul de aglomerat (17.00 duminica). Nu a fost chiar așa de rău pe cât mă așteptam, cei care erau cu fața la mine îmi făceau loc fără probleme. Pentru ceilalți trebuie să îmi cumpăr un clopoțel 🙂

Astăzi am reușit să ajung și pe cea de pe Faleza inferioară, iar aici lucrurile nu stau chiar bine. Deja am văzut o ambarcațiune „parcată” pe o porțiune din pistă, ba chiar și o mică afacere de weekend/seară care trebuie ocolită. Personal aș fi marcat…

Vezi articol original 105 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

