Cauzele psihologice ale surplusului de greutate

Terapie, Vindecare, Șamanism, Theta Healing, REIKI, Psihologie Energetică, EFT, Radiestezie, Inforenergetică

Excesul de grăsime pe care corpul meu o înmagazinează între interior și mediul exterior indică faptul că, inconștient, vreau să mă izolez față de comunicarea cu ceilalți oameni, sau că există o emoție sau un sentiment captiv în mine, pe care nu vreau să îl văd sau să îl accept. Prin acumularea unui exces de greutate caut o formă de protecție pe care o manifest tot timpul prin gândurile mele. Există o prăpastie între mine și lumea exterioară. Vreau atât de mult să iubesc și să mă aproprii de oameni, dar îmi este atât de frică! Îmi ascund nesiguranța de a fi expus, de a fi vulnerabil, evitând astfel să fiu rănit de observațiile, de criticile sau de situațiile care mi se par inconfortabile, mai ales cele legate de sexualitatea mea. Dacă am trăit o situație traumatizantă legată de sexualitate, doar mi-a fost frică sau chiar s-a întâmplat ceva la…

Vezi articol original 1.255 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

