Făina

calitatea alimentelor

Zilele trecute în timp ce aşteptam să cumpăr un produs într-un magazin, priveam produsele din rafturi si ochii mi-au căzut pe două pungi de făină: una tip 650 şi una tip ooo. Diferenţa de preţ era de 40 de bani şi atunci m-am întrebat dacă lumea ştie ce înseamnă făină tip 650, tip ooo, tip oo, etc.

Mai ales că am observat că se comercializează făină pe  ambalajul cărora scrie fie 480, 650, 700, etc., fie oo, ooo.

În această postare mi-am propus să explic ce înseamnă tipizarea făinii, de câte tipuri este făina comercializată la noi şi când este bine să o folosim.

Făinurile sunt produse pulverulente obţinute prin măcinarea boabelor de cereale panificabile (grâu, secară) sau a altor boabe de cereale nepanificabile (orz, orez, ovăz, porumb). În ţara noastră, morile de stat şi private realizează în mod curent următoarele tipuri de făină:

  • tip 480 –făină albă superioară tip…

Vezi articol original 378 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

